Niemiecki producent dotrzymał obietnicy rozszerzenia gamy modelowej „dziewięćsetjedenastki” o bazowy wariant przeznaczony dla motoryzacyjnych purystów – 911 T.
Auto z miejsca zyskało miano budżetowej 911 R. Inspirowane jest legendarnym modelem 911 T z 1968 roku. Napędza je 3-litrowy silnik twin-turbo o mocy 370 KM osiąganej przy 6500 obr./min. Naturalnie, moment obrotowy w wysokości do 450 Nm wędruje na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni ręcznej lub automatu o takiej samej liczbie przełożeń. W przypadku tej pierwszej konfiguracji, Porsche jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy, czyli o 0,1 s szybciej od standardowej 911 Carrery. Prędkość maksymalna wynosi 293 km/h.
W przypadku wariantu wyposażonego w opcjonalny automat PDK, wymagający dopłaty 18 058 zł, czas na osiągnięcie pierwszej trzycyfrowej liczby, wyrażanej w km/h, skraca się do 4,2 sekundy.
Standardem jest sportowy mechanizm różnicowy, sportowe zawieszenie PASM, podczas gdy opcjonalnie można zdecydować się na m.in. tylne koła skrętne. Pod względem wizualnym, auto wyróżnia się nowymi plakietkami (z literką T), subtelnymi czarnymi wstawkami, innymi przeszyciami siedzeń oraz materiałowymi klamkami. Dzięki pozbyciu się materiałów izolacyjnych, zredukowano masę własną do 1425 kg.
Ceny katalogowe startują od 536 115 zł za bazowy wariant z 7-biegową skrzynią ręczną. Za odmianę z PDK trzeba wyłożyć co najmniej 554 173 zł. Więcej informacji można się dowiedzieć odwiedzając stronę www.porsche.pl.