Według przeprowadzonych badań, blisko 40 % właścicieli aut stanowią kobiety.
Z opinii naszych klientek wiemy, że do tej pory wizyta w serwisie samochodowym nie należała do przyjemności, szczególnie ze względu na sposób obsługi, z jakim Panie spotykały się w niektórych warsztatach. Narażane często na nieprofesjonalną obsługę, niepoważne podejście, a nierzadko także na wykorzystywanie finansowe przez nieuczciwych mechaników, kobiety albo unikały osobistych wizyt w serwisach samochodowych albo zmuszone były korzystać z pomocy swoich mężów, partnerów czy kolegów.
Rafmarmoto wychodzi naprzeciw z gwarancją, że w naszym warsztacie wszyscy klienci traktowani są w jednakowy, profesjonalny sposób. Naszym celem jest spełnienie oczekiwań naszych klientów bez względu na płeć oraz stopień wtajemniczenia w dziedzinę szeroko pojętej motoryzacji. U nas każdy klient i każda klientka otrzymuje pełną, fachową informację przekazaną w precyzyjny, jasny i zrozumiały sposób, a koszty napraw uzależnione są od faktycznie wykonanej pracy, a nie płci klienta czy stanu jego wiedzy na tematy techniczne.